تیک ایندکس رو بردار!

گوگل ایندکس

ایندکس چیست؟

در حقیقت ایندکس و قبل از آن کرالینگ دو عملیات کلیدی هستند که دنیای جستجو بر آن نهاده شده است. گوگل با هدف ردیابی از وب سایت شما بازدید می کند که این عملیات به وسیله ی رباتهایی به نام عنکبوت های خزنده یا Google`s Spider Crawler انجام می شود. پس از عملیات کرالینگ، نتایج به دست آمده به گوگل ایندکس (Google Index) تحویل داده می شود که بایگانی گردد و در مواقع جستجو فراخوان شود. در دنیای سئو، کرالینگ به معنی دنبال کردن لینک هاست. هنگامی که رباتها وارد وب سایت شما می شوند، صفحات لینک شده و وب سایت شما را دنبال می کنند.

گوگل ایندکس

شرکت های صنعتی و فعال در کسب و کار B2B به چه شکل بازاریابی می کنند؟

تصور ایجاد شده در ذهن عموم این است که :«فلانی کلی رابطه داره و کار می گیره! همه کس رو میشناسه! وصله و …  » تجربه به من ثابت کرده که هرچه تعداد لید یا Lead یا سرنخ های فروش بالاتر رود، هر چه برنامه ریزی بهتری برای فروش داشته باشیم و روند های فروش سازمانمان را اصلاح کنیم شانس تبدیل سرنخ به فرصت فروش پروژه بالاتر می رود. اما چگونه؟

با یک استراتژی مشخص، درون وب سایت شرکتت محتوا رو تولید کن، تیک ایندکس رو بردار و منتظر باش تا لید ها تولید شن!

نشد؟ کنترل کن، گزارش بگیر، مطلب بزار، سئو کن، بک لینک قوی بگیر و شک نکن که میشه!

هیچ وقت در جایی که قابلیت عمومی جستجوی کلمات کلیدی را ندارد – مانند تلگرام – تولید محتوا انجام ندهید. تلگرام و اینستگرام  بک لینک نمی دهند  و نمی توانید توقع داشته باشید که کانال توزیع یا Promotion Channel با کانال تولید محتوایتان یکی باشد.

وقتی در تلگرام محتوایی را به اشتراک می گذارید، وابسته به همرسانی افراد می توانید که امید به دیده شدن داشته باشید!

هیچ آماری از مخاطبتان ندارید، فراخوان به عمل یا کال تو اکشن یا Call to Action مشخص نیست و فقط امیدتان به تعداد بازدید زیر مطلب است. این روش از بازاریابی هل دادن یا پوش مارکتینگ یا push marketing همیشه همراه با هزینه بالا، پوشش بسیار زیاد، تاثیر نا مشخص و غیر قابل اندازه گیری و همچنین در برخی موارد با اسپم و پیغامهای مزاحم یکسان در نظر گرفته می شود و شما به عنوان صاحب کسب و کار نمی دانید که این تبلیغات و انتشار در زمان مناسبی از روند طولانی خرید در صنعت صورت گرفته است یا نه؟

همانطور که همگی می دانیم پروژه ای که تعریف می شود تا زمان تکمیل در حدود دو تا پنج سال به طول می انجامد.

پس فعالیت هایی که منجر به آگاهی از برند شما می شود باید در زمان مناسب خرید یا انتخاب فنی یا تهیه وندور لیست یا طراحی اولیه صورت گیرد.

راه حل چیست؟

تیک ایندکس را بردار و اجازه بده که محتوای تولیدی شرکتت قابل جستجو باشه!

توجه داشته باشید که طبق تجربه ی من دیجیتال مارکتینگ صنعتی قیف فروش را به طور کامل پوشش نمی دهد و فقط به تولید سرنخ های فروش های به موقع می انجامد که سریعا تبدیل به پرونده و فرصت فروش می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *